—
Een gids voor het tekenen van je favoriete Pokemon van tv en games
Een gids voor het tekenen van je favoriete Pokemon van tv en games
Dit boek beschrijft hoe je de meest populaire Pokemon ter wereld kunt tekenen met stapsgewijze instructies.
Inleiding: de geschiedenis van Pokemon en hoe het allemaal begon
De Pokemon-franchise is een mediafranchise die eigendom is van Nintendo en in 1995 is gemaakt door Satoshi Tajiri.
De serie bracht hun eerste game uit in 1996 en was oorspronkelijk gebaseerd op het ruilkaartspel, maar net als het ruilkaartspel zouden de videogames ook ongelooflijk populair worden. Pokemon werd een cultureel fenomeen en domineerde al snel een groot deel van de vrije tijd van mensen. De Otaku-cultuur werd geboren als iemand die gretig Japanse anime, manga, videogames of andere media-inhoud verzamelt tot een obsessieve mate. Deze trend zou nieuwe generaties spelers met zich meebrengen, evenals nieuwe wendingen op het oorspronkelijke concept, zoals de recente release van “Pokemon Go”.
Hoe de legendarische golems te tekenen
Het tekenen van golems is een tijdrovende klus. Er zijn veel manieren om dit te doen, met verschillende moeilijkheidsgraden. Deze zelfstudie behandelt de basisprincipes van het tekenen van de golem in een eenvoudige stijl die u gemakkelijk kunt volgen.
1) Teken een cirkel voor het hoofd en de oren en teken daarbovenop twee cirkels voor de ogen.
2) Teken een ovale vorm voor het hoofd voor de snuit.
3) Teken twee kleinere cirkels onder elk oog voor neusgaten en teken vervolgens twee lange ovalen aan weerszijden van de snuit voor tanden.
4) Trek drie gebogen lijnen op elkaar onder elk oog om wenkbrauwen te maken.
5) Trek nog drie gebogen lijnen onder elke wenkbrauw om wimpers te maken – ze moeten korter zijn in de buurt van de
Hoe de Premier League-kampioenen te trekken – Fulham FC
Fulham FC is een voetbalteam uit Fulham, Londen. Het werd opgericht in 1879 en speelt sinds 2005 in de Premier League. Het team heeft nog nooit het Engelse kampioenschap gewonnen en staat momenteel op de 12e plaats in de ranglijst.
Sectie onderwerp:
Invoering:
De complete gids voor het tekenen van Pokémon How-To’s
Tekenen van Pokémon How-Tos is een gids die je leert hoe je kleine versies van Pikachu, Jigglypuff en andere Pokémon kunt tekenen.
Deze gids is voor degenen die willen leren hoe ze de Pokémon op een eenvoudige, stapsgewijze manier kunnen tekenen. Je tekent in slechts zes eenvoudige stappen!
Inleiding: Wat is een Pokemon?
Een Pokemon is een fictief wezen dat populair is geworden via een tv-serie, ruilkaartspel en videogames. De franchise werd in 1995 gecreëerd door Satoshi Tajiri.
De tv-serie wordt al meer dan 20 jaar uitgezonden en heeft ertoe bijgedragen dat Pokemon een begrip is geworden. In het tv-programma vangen trainers wilde dieren genaamd “Pokemons” en trainen ze om met elkaar te strijden voor sport.
In het ruilkaartspel nemen spelers de rol aan van een hoofdtrainer die gaat “vechten” tegen andere trainers om hun eigen denkbeeldige team of verzameling Pokemons vooruit te helpen. De videogames zijn voornamelijk rollenspellen die de ervaring van het vangen en trainen van Pokemon simuleren terwijl ze verschillende missies doorlopen, zoals het verslaan van gymleiders om de kampioen van elke regio te worden
Wat is het verschil tussen tekenfilms tekenen en anime tekenen?
Cartoons zijn het maken van een reeks tekeningen, op papier of op een computer.
Anime is een animatietechniek die gebruikmaakt van dezelfde principes als tekenfilms, maar met verschillende stilistische conventies.
Cartoons zijn meer voor amusementsdoeleinden. Anime is meer bedoeld voor het vertellen van verhalen.
Hoe teken je basiskarakterontwerpen van alle 619 Pokémon
De ontwerper moet het type Pokémon weten, wat de kleur is en wat zijn vermogen is.
We zullen deze richtlijnen onderzoeken bij het tekenen van het personage, maar bij twijfel kan dit altijd worden gecontroleerd in de Pokémon-anime of game.
Om een basisontwerp van een Pokémon te tekenen, moet men bekend zijn met het type Pokémon dat ze tekenen, hun kleur en hun vaardigheid. We zullen deze richtlijnen onderzoeken voor het tekenen van een basisontwerp bij het ontwerpen van een personage, maar bij twijfel kan dit altijd worden gevonden in informatie die is verzameld uit de Pokemon-anime of game.
Cartoonogen en uitdrukkingen tekenen
Oog tekenen is een essentiële vaardigheid in het maken van cartoons die elke cartoonist zou moeten beheersen.
Ogen tekenen gaat niet alleen om ze een juiste vorm te geven, het gaat er ook om de ogen er levend uit te laten zien met interne emoties. Als je bijvoorbeeld blije ogen wilt tekenen, moeten ze een sprankeling hebben en wijd open staan. Als je droevige ogen wilt tekenen, zullen de pupillen kleiner en meer samengeknepen zijn.
Als je een dier of personage met grote ogen tekent, zullen ze waarschijnlijk meer expressieve kenmerken hebben dan personages met kleine ogen. Personages met grote ogen kunnen emoties tonen zonder alle lichaamstaal die mensen gebruiken, omdat hun gezichtsuitdrukkingen overdreven zijn voor een dramatisch effect. Dus bij het tekenen van dit soort karakters is het belangrijk om ook de oogvormen en kleuren te overdrijven!
Hoe teken je je eigen huis in anime-stijl
Achtergrond:
Het tekenen van karakters, landschappen en achtergronden in anime-stijl is voor veel artiesten een uitdaging. Anime-tekentechnieken worden vaak gebruikt voor strips, videogames, animaties en andere 2D-media. Deze tutorial laat je zien hoe je je eigen huis in anime-stijl kunt tekenen.
Stap 1: Schets de omtrek van het huis op papier of als je het leuk vindt om op je computer te schetsen, sla het afbeeldingsbestand op als een .png-bestand. Dit zal het referentiepunt zijn voor de andere stappen hieronder.
Stap 2: Teken meerdere verticale lijnen om schaduwen weer te geven met pastelkrijt of pen onder verschillende lichthoeken. Wees creatief met deze lijnen door ze over elkaar heen te laten gaan of elkaar zelfs te laten overlappen zodat ze diepte creëren binnen de tekenruimte. Gebruik krijt- of penkleuren die lichter zijn dan zwart voor